torsdag 15 augusti 2013

Presentation

Jag tänkte skriva en presentation om vem jag är och om vad du kan förvänta dig att hitta på den här bloggen.
Mitt namn är Robin och jag är 22 år. Jag bor i Lund som ligger i skåne. Där har jag en egen liten etta som jag trivs skitbra i! det är trots allt bara 10 minuter till stan,vilket är skönt på helgerna. Hur spenderar jag då min tid? På vardagarna så söker jag jobb, träffar vänner, elller bara latar mig helt enkelt, vilket jag föredrar. På helgerna så spenderas de största delen av mina pengar på klubbar och på pubar. Man är trots allt bara ung en gång, det gäller att leva jävel innan verkligheten kommer oc h tar en i kragen. Men svinar är såklart inte det enda jag gör. Jag försöker hålla igång och träna i alla fall 3 gånger i veckan, vilket går sådär ibland. Kanske är jag en sån där inte-fullt-ut-träningskille. En som önskade att han kunde träna mer, men kan inte i brist på intresse. Jag har däremot hittat ett annat intresse. Ett intresse som jag alltid på något sätt undermedvetet brunnit för. Ämnet som den här bloggen ska handla om. Det är kläder. Kläder i massor.

Jag kommer i den här bloggen uttala mig om olika klädmärken, klädesbutiker och stilar. Tanken i slutändan för mig själv, alltså målet med bloggen är i utbildningssyfte för mig själv. För jag vill jobba med kläder i framtiden. Så tänk er: Du gör en blogg med en massa självskrivet material, söker jobb i klädesbutiker, med mera. Och du kan visa dem Svart på vitt via din blogg vad du kan rent teoretiskt. Perfekt. Och ni som läsare ska vara min Morot till att fortsätta. Jag tackar er så mycket för att ni tog er tid att läsa. Trevlig fortsatt dag eller kväll. på återseende!.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar